مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی، از امحای ۱۲ تن مواد غذایی و فرآوردههای آرایشی و بهداشتی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در شهر لیکک به مناسبت هفته ملی سلامت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی؛ مهندس علی آبشنگ با اعلام این خبر اظهار کرد: این میزان اقلام فاسد و تاریخ مصرف گذشته در پی بازرسیهای مستمر کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و واحدهای صنفی سطح شهر شناسایی و جمعآوری شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی افزود: پس از طی مراحل قانونی و با هماهنگی مراجع قضایی، اقلام کشفشده با رعایت کامل ضوابط بهداشتی و زیستمحیطی امحا شد.
آبشنگ در ادامه از همکاری و همراهی دادستان شهرستان بهمئی در بازدید از صنوف و همچنین اجرای عملیات امحای مواد غذایی و آرایشی فاسد و تاریخ گذشته قدردانی کرد.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت تعامل دستگاههای اجرایی و نظارتی در صیانت از سلامت عمومی اظهار کرد: حضور و حمایت دادستان در بازدیدهای میدانی از صنوف و روند جمعآوری و امحای اقلام غیربهداشتی، نقش مهمی در پیشبرد اهداف سلامت محور داشته است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان بهمئی در ادامه از همکاری و همراهی شهردار شهر لیکک و مجموعه همکارانشان در اجرای عملیات امحای مواد غذایی و آرایشی فاسد و تاریخگذشته قدردانی و تشکر نمود.
وی در پایان از شهروندان خواست هنگام خرید، به تاریخ تولید و انقضای محصولات و شرایط نگهداری آنها توجه کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب به سامانه تلفنی ۱۹۰ یا بصورت حضوری به نزدیکترین مرکز بهداشتی درمانی اطلاع دهند.
به گزارش وبدا؛ عملیات امحای مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در شهر لیکک، صبح امروز با حضور دادستان شهرستان، شهردار شهر لیکک، معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی و جمعی از کارشناسان بهداشت محیط این شبکه انجام شد.
